Tuesday, November 6, 2012

HAppY birTHDAy





06 / 11/ 2012 merupakan tarikh ulang tahun kelahiran mentor cik Yla.. Di kesempatan ini cik Yla ingin mengucapkan Selamat Hari Lahir kepada Hajah Siti Aluyah Bt Hj Mohd Ali. Semoga hajah dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yang baik dan semoga kehidupan Hajah diberkati dan dirahmati oleh Allah sentiasa. amin;

Beliau merupakan seorang Kaunselor Kanan di iNTEC Seksyen 17 di Shah Alam. Banyak kenangan cik Yla abersama Hajah, walaupun hanya kenal beberapa bulan, teteapi kami macam dah kenal lama. Hajah seorang yang sangat baik dan suka membantu pelajar. Cik Yla beruntung kerana dapat penyelia praktikal seperti Hajah. Banyak dapat belajar dan menimba pengalaman selama praktikal di tempat Hajah.Semoga Hajah terus dapat berbakti kepada agama, bangsa dan negara.. Saaayaaang sgt kat Hajah. Thanks di ats segala perkongsian ilmu yang dicurahkan. Yla akan sentiasa ingat kata2 nasihat dari hajah..Semoga kita dapat berjumpa lagi selepas ini.

# gambar bersama Hajah di atas tuh semasa cik Yla memberi ceramah kat pelajar sambil dipantau oleh Hajah# heheeh...

2 comments:

  1. hana mcm kenal mentor cik Yla ni...dia pernah jugak bagi ceramah masa hana belajar kat uitm shah alam dulu...suka dengar dia bercakap..:)

    ReplyDelete