Wednesday, January 26, 2011

hari ini dan semalam..... ♥

aloooooooooooo...
ermmm lama nya x updates blog. bukan stakat x update tp bukak pom x..kehkeh.. uuuissshhh  pagi td yla ada test tuk paper statistik..agak payah lah jugak.. ermmm >_< ..pape pon terpaksa hadapi jugak. reda dan tawakan jer.. sem ni agak berat gak lah kena amik 21jam kedit..pape pon terpaksa gak hbiskan pengajian...dah x sabar nk keje dah.. yeke? 
         aku dan yana ( CLassmate aku) p awal ke klas pgi td..biasanya, kol 9.390 baru smpai kat klas, tp ari ni sbb x sabar nk amik test kol 9.15 dah smpai kat klas..tp xley masuk gak coz pntu berkunci..kna tggu pRof NOran datng lu. masa smpai, aku terkejut tgok ada sekor burung dah mati..cian dah lah cntik burung tu. aku pon xtaw apa nya nama burung tu. semut pon dah banyak dah kat burung tuh..ermmm cian.


                                      ..ni lah burung yang aku katakan tu... cantik kan..


k lah dah nk uat camne, dah smpai ajalnya..burung ni wna hijau....


yg kat bawah ni aku ltak pitcha yg smalam, ye lah smalam kna present tntang perkhidmatan kaunseling. individual lak tu. aku n roomate ku ntah uat pape..org len lg kreatif.. tp ok jer asalkan siap..hehehe


                                          ...ni lah hasil kja ku yg dbantu oleh roomate...


                                     ,....ni yg dah complete.... i likee orange...


                            ... ni lak yg roomate ku punya.. HAna DyRA




                                                              ..hana DyRa..


                                                      ..Yana..


                                                   ..hajar.. roomate ku


Kami berempat ni datang awal smalam kat fakulti..terpaksa datang awal oleh sebab2 tertentu.. punya lah tggu lama nk masuk klas, so p lah duk lam surau lu. aku ng siapkan poster tu, yg len sume dan ngtuk.. ni pon aku amik gmabar diorang curik2 jer.. hehehe sorry kawan2.




                                         cantik x? aku nk bg hadiah ni kat kawan aku..
                                                                     sorry just simple je.


ekceli, besday dye dah lpas...tp aku memang dah niat nk bg hadiah kat dye cuma sblom ni x sempat nk p bli.. smalm bla kuar mid valley, so aku carik je lah.. yg ni je aku dapat bli. dye pom minat wna hjau so samalah ng apa yg aku bli ni. 




                                                         ok...sekian/!!!

No comments:

Post a Comment