Monday, January 3, 2011

...jom kembali ke sekOlah..ayuhhh...

salam KoRAng Sume.. Ermm D kesemPAtan Ni, akU nK uCApkan Camat MEnyambut tahun baRu..heheheh walau poN DAh Terlewat Dah 3 ari tp Xpe kan.. aku SKAng ni Dah berada di Bumi kuala LUmpur daaa.. Indu Lah plak kat kamPOng...
          sEkOLah POn dah BUkak Dah skanG ni, SUme tmpat Pgajian TInggi Pon dah bukak gak..So cam biasa lah aku pon dah Stat kelas dah Pagi tadi.. smangt belajar n masih ada lg smangat tuk cuti..biasalaH sape yg x Suka cuti kan..hikhik. so Kepada adik2 yg MAsih bersekolah, tanamkan azam Baru erk tuk menimba ilmu krn Ilmu adalh sngat penting TUk kiter sUme. tanpa ilmu, Hdup terkapai2.Ingat bahawasanYa ilmu adalah pendidnding DAlam kehidupan Kiter..blajar bersungguh2 yer adik2. ermmm rindu lah plah tyme seKolah Dulu. iNGat amsa BErsekOlah dlu, aku raJIn sngat P sekolah, demam pon rela  pegi gak ke seolaH ... semanGt wehh..seMangat Tu penting kan. indunyaaaa Kenangan MAsa KAt sekoah dulu..huhuhu.
        SKArang Kat uniVErsiti, agak berbeza LAh ng masa dulu. Ermm Apa2 Pon SUme ni sebagai kenangan lam hdup. apa Yang pNtiNg adalah tImba iLmu. SelagI kiter Dapat Belajar, Belajar Lah hingga Ke LIAng lahad. X rUgi timba ilmU bnyak2 Sbb utk diri kiter gak Kan.
        Banyak SnGAt aku Nk stoRy lam BLog ni tp Ni poM pnjam lappy kawan..huhu. mlm ni mOde aku sedey sangat...Setiap ari ada Jer ujian ke atas diri aku Ni.Ya Allah Tabah Kanlah DirikU ni..oK lah Korang Sume nnti aku coret pjng2 ag k. bye2..


p/s :Seandainya kita ditimpa musibah, ianya adalah salah satu ujian Allah dan kita patut rasa bersyukur kerana setiap kejadian ada hikmahnya, InsyaAllah..:)

No comments:

Post a Comment