Friday, December 31, 2010

bYe..bYe.2010..WelCome 2011...

SAlam Semua.. ErMM dah LAma X bukak N coret KAt blog ni..Rindu Yg amat Sangat..B!asalah Bla DAh xde lappy, camniLah jadiNYA.a. xleh nk uat pape kan.. Sedey TAw lappy kiter xleh guna dah..Rosak. lappy abg kite yg Kite pnjam dah dye amik dah..:( :-(   uuuwaaa sedeynya.. tp xpe lah nk uat camne kan..

skang ni detik2 akhir tahun 2010, so aDa setengah Jam agi, akan datangnya TAhun baru 2011. ermmm apa AzaM tahuN BAru korang Sume erk???  bla datanNya tAun bRu, maka Akan Bertambahl;ah Umor..huhuhu..Xmo Xmo xMo.. XoXo..## wink2**.. so kna terimalah yer, usia pon makiN meningkat. Aku harap TAhun yg akn dAtang akan memberI rahmat, kebahagiaan Kpada kt semua. Hope imPIan kita akan tercapai, INsYaAllah..amin..

SukA duka 2010 MEnjadi KAnangan lam HIdupku...BAnyak sangat KNAngan pahit, knangan MAnis..smuanya ak hadapi dngan tabah. BIarlah apa yg BErlaku sudah pon berlaku.. iNGAtlak pada lagu, "HADAPI denGAN senyuMAn", huhuhua..dlu lau ak ada masalah mst dengar LAgu ni.. Ermm sedey gak kan nk tnggalkan 2010.. apapun terpaksa hadapi jua tahun baru..Di Sini Aku NAk ucapkan SElamat TinGGAl 2010, & selamat DAtang 2011..MAy Allah Bless uOols alwez..make Ur DerAm wiLl coME true..=) heheh.. So tutup Buku LAma, DAn bUkak BUku BAru tUk 2011.

Aku Pon SAma Nk dApat DReam Yg ok jer Tuk TAhun akan DAtang,..Hope Aku Akn Hapy Ever After wif him..So D kesEMPAtan nI, mfkan AKu jIKA ada keslahan DAn yg terasa ht NG aku erk.. KIter sma2 buKAk buku baru tUk 2010.. Hope uOolzz epy Olwez..
BEstnya lau Dapaat KUAr ng si dye mlm ni..awak.. sowi xdpat temankan awak mlm ni.

P/s: tanamkan Azam, KUatkan tekad TUk THun BAru..sMoGA impIAn kite akn tercapai.. Bye2 2010, Welcome 2011.

No comments:

Post a Comment