Wednesday, December 15, 2010

✿ Saya sedang merindui seseOrang ✿

hye korang.. :) Ermm keje aku banyak ag x siap tuk gubahan hNtaran pengantin... uUUwaaaa sedeynya asa, xtaw daah nk uat camne ag. masa ada 2 ari ag.... boringnya asaa bla mata xdpat nk tido,.. dari smlm ag jd cmni..mungkin tlalu pk sal masalah yg lalu dan masih xselesai hngga skarang... kadang2 asa nk lari dr sume masalah, tp xdpt. kt hnya merancang je, tp sume Allah yg tntukan. apa yg aku dpt bua t adalah, berusaha + berdoa+ tawakal= berserah...

mlm nii aku rindu sgt kat seesorang tuh.. ntah lah.. kdg2 asa bnci, kdg2 asa syg, kdg2 asa indu.. sume ni mainan pesaan kan. awak, sy indu awak.,...sedeynya asa, ermm best kn lau dpt kuar amik angin pntai, p jln2.tnangkan fkiran..best sgt2. tp uat masa ini, bz sngat ngan keje gubahan n kenduri yg akn dtg. aku harap sngt kawan2 dpt dtg.. indu pd kamoo sume. lama dah x jmpa...

aku xtaw nk coret apa agi, aku jd blurr....mgkin pesaan aku skrg ni uatkan aku jd cmni...xsuka xsuka xsuka... nk cam dlu..indu kenangan lama..bestnya..:(

No comments:

Post a Comment