Wednesday, December 8, 2010

Salam MAal HijRAh......bAlIK kampuNg ....(*_*)


SAlam To Uolls
HAri Ni BermuLAnya TAhun baru bg Umat Islam.. AWal Muharram 1432Hijrah..Semoga keHidupan kIta diberkatI olehNYA. InsyAllah..

Hari Awal Muharram atau Hari Maal Hijrah merupakan suatu hari yang penting bagi umat Islam kerana ia menandakan peristiwa penting yang berlaku dalam sejarah Islam. Ia memperingati penghijrahan Nabi Muhammad dari Kota Makkah ke Madinah pada tahun 622 Masihi. Berlaku pada 1 Muharam, ia merupakan hari pertama Takwim Hijrah.
So, Kita SAma2 lah sntiasa MemPerinGAti hari yg Bermakna ni...ermm apa yg pnting kita sentiasa berdoa dan majukan diri ke arah kebaiakn. insYaAllah.

ni nk Cta sal aku Kuar td ke masjid Jamek, punya lah ramai orang.. hehehe lupa lak ari ni cuti..ermm penat jugak lah..banayk gak yg aku beli td..huhuh...ermm tp ada agi pkara yg aku x dapat beli..sedeynya..(T_T).
penat membeli, singgah kat kedai yg ukir inai ..hehehe..amik kesempatan sambil duduk n uat inai kat tangan.. 
                        ** taraaaaa....... ini lah hasilnya...simple je kan...**
** cantik x?**
kejap agi aku akan blik kampung..hooo hooo hooo balik kg. indu giler kat umah seyhh.. indu my family n my kitten yg cute miut.. namanya dino & Doni..doakan pjalanan aku slamat yer.. amin. xley nk coret pnjang coz nk bersiap dah. ok uollsss..byebye... slamat tinggal UM. see next year..:)

No comments:

Post a Comment