Saturday, February 26, 2011

.p.U.t.R.a.j.A.y.A.

haaa...nI yLA nk KonGSi LAh cta sal DAri pagi td Hngga lah mlm..huhu. pg td, yla cam BIasa lah..p klas..walaupon mls nk p klas ari jumaat ttp terpaksa gak mangon n p klas. al maklumlah klas ni kehadiran adalah ptg coz ia xde exam..yahooo..TETAPI..punyalah esemen tuh susah gak ler bg aku.. ermm. blik dri klas, cam biasa mam tgahari.. pastu lam kol 1.pm, aku n roOmate2 ku kuar ng kete tuk p PUTRAJAYA..waahhhhh lama dah aku x p sana.. aku suka p Putrajaya coz bnyak tmpat menarik tuk amik gambar...so pjalanan kami bermulalah..dari Um ke Putrajaya..huuhhh aku tersalah masuk jalan..kehkehkeh..apa pon akhirnya smpai gak di bumi pUtrajaya...ekceli kami dtg sini cz nk p Pjabat Pendaftaran Negara je tuk uat IC baru..heheh..jauh kan buat ic..pas uat IC, terus ke masjid putrajaya tuk solat zohor..pastu nk p bgambar..selesai jer solat, hujan twun ng lebatnya..uuwaaaaa...xdpt aku nk bergambar kat taman2 kat sini.. nk uat camne bukan rezeki kami kan. nk bgambar dah xdapat, apa ag terus je lah ke alamanda..hbiskan masa kat sini hampir 3 jam..uiisshh penat den..duit pon kuar cam air je... ni jer yg pic dapat kami rakam..



  ~ KAmi ber3 ~ aku sayang kamoo....dyra n hajar..~~

eerrmm tu ler antara pic yg aku smapt amik td.. tp ada ag, xpelah xpayah upload lah yg len kan...hehehe.. kami smpai kat kolej td lebih kurang kol 8.45 mlm coz sblom tuh singgah kat p.mlm jap. cari selendang..hikhik..

uiishh pnat aku masih terasa smpai skarg ni taw, tmbahan lak aku lom tdo ag ni.,,kol 9.30 td lak aku ada uat study group tuk subjek statistik. al-maklumlah isnin ni ada test paper ni..huhu..terpaksa lah study tuk dapat mkah banyak..ok lah..aku dah mlas nk tulis dah..mata dah mkin kuyu dah..nk tertutup..ngantokkk. k.bye2 sume..jumpa di lain episod..kehkehkeh..

No comments:

Post a Comment