Tuesday, February 15, 2011

~~ salAm MAulidur RAsul 2011 ~~


Asalammualaikum wahai sahabat-sahabat ku…n cAmAt pagi buat sume....
kawan-kawan.....wat ape tu??
hari ni pegi mane dgn family ng kawan2 ??
tak keluar jalan-jalan ke?....
atau korang kuar g dating?
dating kat mane yer... (ishh menyebuk pulak nK taw kan)..oppss sory

SEPerTI smua MKlum kan, Ari ni merupakan cuti Umum bagi Smua rakyat Malaysia... korang TAw x ni cuti apa?? msti masih ada yang x peka kan. mesti ada yang MAsih sonok duk sAmbut hari kekasih semalm.. terpulang lah pada korang. ermmm apa erk istimewa tarikh 15 februari 2011 ni???

ermm ari adalah merupakan cUtI Sempena mengenang Kelahiran Nabi Muhammad S.A.W, iaitu seorang Ciptaan Tuhan yang sangat iStimewa. Beliau dilahirkan pada tahUn GAjar pada 12 Rabiul Awal. so tiAp2 tahun pada 12 RAbiul Awal, kt smua akn cuti untuk memperingati dan mengeNAng Rasulullah S.A.W.

alangkah Indahnya hiDup ini jika aku dapat TAtap wajahmu Ya Rasulullah, melihat Ketenangan Di muka mu Ya Rasullullah..Sememangnya kami sebagai umat Muhammad akan tetap merindui walaupun tak sempat berjumpa dan berjuang untuk baginda…
kami SAngat2 merinduimu ya Rasulullah....
Mari lah kita menyambut hari Maulidur Rasul ini dengan penuh muhasabah diri… Selawat dan salam ke atas junjungan besar Rasulullah s.a.w.Semoga sunnah nabi menjadi contoh dan tauladan inspirasi dalam kehidupan kita seharian.

Amin
‎~ salam maulidur rasul , 1432 ~

صَـلَّى اللهُ عَـلَى مُحَمَّد صَـلَّى اللهُ عَـلَيْهِ وَسَـلَّم

No comments:

Post a Comment