Friday, February 25, 2011

~~ StrEss~~ KeBoRiNGAn~~

HAlooooo .... Ermmm Tyme KOrang da tdo kan..tp aku GAk yang x dapat nk tdo ag.. bliK klas ptg tD agak tekanan skit..huhu. dah lah esemen bnyak, pastu tmbah lak b'mcm2 masalah yg melanda sjak akhir2 ni.. hurrmmmm aku indu sangat kat my mum n my dad.. huhuhu. bla ada masalah leh gak aku gelak ketawa ng mereka supaya aku dapat mgurangkan ke-stress-an aku ni. hukhuk..

aku xde pape nk koNgsi pom ni, just nk hlangkan bOwiNk coz xdapat Nk tito.. mata ni xnak tutup ag.. sume roomate ko dah ke bulan dah kot. dari td ag tito..tiNggal aku sorang yang betremankan lappy ni.. dalam keboringan dan tekanan ni, aku adalah uat sesuatu kat almari roomate ku..hehehehe sorry yer.. aku uat kat almari dye sbb bersebelahan ng katil aku..so apa lagi, hbis aku kerjakan.. tp ni pon skit baru aku uat..sok nk smbung ag.. taadaaaa...ni lah hasil aku uat tyme roomate ku tido..kehkehkeh..cantik x hasil drpd keboringan aku..huhuhuhu..

                                                                 ~~ cantik x?? ~~ 

aku hepy snagt bla dah siap uat benda ni.aku dapat asakan 1 kepuasan dalam diri aku...bla siap baru lah nak pk uat asemen..wuaaaaaaaaaa..mlasnya. tp lau mls pon asemen tetap kna anta..insyaAllah aku akn siapkan sume asemen yg kna buat..semangat dan usaha plu ada. wlaupon masalah byak yg datang, aku harus hadapi jgak dengan rela hati.. hikhik. ujian dari Allah merupakan ujian kesabaran untuk diriku..apa yang pntin, bERDOA, BERuSAHA, BERTAWAKaL...

OK lAH aku kna paksa gak mataku supaya dapat tito..sok kna mangon awal pagi coz ada klas kol 9...pastu tgahari lak nk PuTRAjaya.. itupom lau dapat pegi ler..k bye2..  (>_<)

No comments:

Post a Comment