Friday, October 12, 2012

Alhamdulillah, saya dah bergelar graduan !!!

Assalamualaikum...

Alhamdulillah dah cukup seminggu cik Yla bergelar Graduan..(heheheh baru nk 'updatekan blog setelah seminggu..pemalas tol kan.).. Tahniah untuk diri sendiri dan kawan2 cik Yla yang lain di mana telah dapat menamatkan pengajian masing2. Setelah 4 tahun mengerah otak, terkejar situ sini tuk siapkan assgmen, akhirnya cik Yla dah berjaya memegang segulung Ijazah.. UM is One, UM sentiasa di hatiku... Banyak kenangan manis dan pahit selama bergelar mahasiswa di Universiti Malaya ini. Di sini juga tempat aku mengenal siapa diriku ini, di sini juga tempat mengenal erti kehidupan dan di sini juga mengenal erti pengorbanan.. Terima kasih kepada semua terutamanya my family, my siblings, my lecturer, my teacher, my BFF, my friends dan kepada semualah yang mengenali cik Yla ini. Terima kasih di atas dorongan, nasihat dan sebagainya.. 

Masa nak nek stage punyalah berdebar2..tapi apabila tamat, asa cam nak naik lagi sekali jer.. Memang betol org kata semasa nk ambil segulung Ijazah di atas stage xsampai 5 minit pon..tp itulah kejayaan selama 4 tahun berkorban.Cik Yla asa terharu sangat dan terkejut apabila turun dari stage, ada orang hulurkan sekuntum bunga. Agak terkejut, tapi apabila beliau ucapkan Congratulation, terus lebar senyumanku..Sayang sangat kat Prof Dr. Haslee. Pensyarah yang sangat disayangi ramai oleh student. Semoga beliau sentiasa dirahmati Allah. Amin.

Family Cik Yla semua datang masa konvo kecuali seorang abang dengan kakak yang x dapat hadir. 3 orang abag yang lain datang bersama my ad n mom.. Love u all. thanks sbb dtang.. Setelah habis belajar ni asa rindu plak yer.. duk berkira2 lagi ni nak smbung master ataupun x. Keje pun xde lagi neh..Ayoyoyo.. kna pk keje plak..Doakan Cik Yla dapat keje dengan cepat yer.. Okeh kat bawah ni pic2 semasa hari konvo dan selepas konvo di mana cik Yla amik pic outdoor..chewahh..hehehehe.

  
 ni je ada pic bersama my parent.. pic lain duk dgn abang.
 X sempat nak amik ari tuh..

 pic ni selepas konvokesen..Sesaje p amic pic sebelum anta jubah.

 Depan Dewan Tunku Canselor(DTC). 

 ok tgok 'cik tag' saya. Cute x.. Hadiah dr bff..TQ Carey Mah.




 gambar2 kat atas ni posing kat Putrajaya okeh.Ni lah Carey Mah yang tlg snap my pic..
 trima kasih banyak2 yer Mah. Jasamu dikenang..hikhik

Pic yg paling Cik Yla suka..

Ok, sekian sudah n3 kali ni.. Ni lah kenangan terindah 2012.Alhamdulillah..Semoga Allah sentiasa memberi rezeki dan merahmati hambaNya ini. Amin..

4 comments: