Monday, October 8, 2012

Moga dipermudahkan segalanya......

Assalamualaikum wbt...

Cik Yla just nak share dengan pembaca tentang seorang yang dikagumi oleh orang ramai di negara kita ni.. Kenal tak En. Kamal Affandi Hashim. Seorang Penganalisis Jenayah.. Ok kat sini Cik Yla copy & paste dari blog Bersama Mazidul.

Selama ini En. Kamal Affandi ada penyakit yang tidak disedarinya..dugaan yang perlu dihadapi oleh beliau.. iaitu Arteriovenous malformation (AVM). Apa itu AVM?

"Arteriovenous malformation. Ringkasnya, ada urat ekstra dalam kepala saya dan urat  itu mengganggu fungi koordinasi otak. Urat itu ada dalam kepala sejak lahir tetapi tidak disedari. Sekarang ini sesekali saya tidak mampu mengawal pergerakan tangan kanan, selalu berasa sakit kepala," jelasnya.

Klik di sini untuk mengetahui maklumat terperinci mengenai AVM.

Kepada rakan, sahabat, kenalan dan pembaca blog berhasrat untuk membantu mengumpulkan wang lebih RM40,000 itu bolehlah menghulurkan sumbangan ikhlas untuk meringankan beban dan tuntutan ditanggung oleh beliau. Berikut nombor akaun bank En.Kamal Affandi Hashim.



Public Bank 4007 85 2927.
Sumbangan kita, banyak atau sedikit, InsyaAllah bakal meringankan beban ditanggungnya.

Cerita lanjut sila klik di sini.

Semga tangan yang menghulur dapat meringankan beban beliau, InsyaAllah.Moga Allah permudahkan segala nya. Semoga beliau sentiasa sihat dan dapat menjalani kehidupan seperti biasa. Amin.


Kenangan Cik Yla bersama En Kamal Affandi Hashim di INTEC Shah Alam (Mac 2012). Semasa amik pic ni pom sempat lagi En Kamal bergurau sbb warna baju hampir sama dengan beliau.. Memang cik Yla suka cara En Kamal memberi talk dan beliau seorang yang tidak sombong. Semoga Allah permudahkan urusannya. amin.

2 comments:

  1. aku pun ado terbaco jgk kt blog mazidul hari tuh,sian dio kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..kesian dye.. aku suka sangat tgok dye lam tv dlu..cara dye talk mcm menarik minat kt tuk dgar.Akhirnya dpt jumpa dye scr life.

      Delete