Tuesday, December 25, 2012

Si Warna Warni



Si tecik warna warni

Comey kan????

Korang tahu x apa ni??

hah ni lah ayam warna warni...Ramai yg beli sbb tertarik dgn kecolennya kan... Termasuk lah cik yla sndiri..Kerana ke'cute'tannya ramai yg tergila2kan.. Masa cik Yla tecik2 dulu, abah dah beli dah..Skang ni cik yla sndiri yg beli..hehehhe.Sesaje je, lau ikutkan bukannyaminat pun kat chicken ni..lebih baik jaga kucing lagi..

Hah ni yg cik Yla dah beli..si redred dgn si oyeen..ntah jantan ke betina.. lantak lah..


Tapi kan sebenarnya ayam ni dah tinggal kenangan jdah,. Dua2 dah mati. Bila cik yla tnya Ma knapa ayam ni da mati. Ma cik Yla gtaw ayam ni x makan beras lah..kna bagi makanan dye..huhuhu Manalah cik Yla tahu dah masa beli ayam ni dye kata bg beras tuh (orang yg jual tuh siap bgtaw yg beras tu vitamin ayam.)..so cik yla bagi je lah..huhuhuhu..amekk kau dah kena tipu..

Minggu seterusnya Cik Yla p pasar pagi tuh tengok2 dah xde dah orang jual ayam ni. Hah kompem dorang sndiri tahu ayam ni xkan hidup lama.Patut lah dorang jual ayam tuh sekejap je..Pandai kan dorang. Ekceli ayam ni pun stakat lam 3 minggu je wrnanya ni ada..Last2 akn jadi wrna putih gak.

Untunglah orang jual ayam ni kan...

mood : sedey
(T_T)

 




2 comments:

  1. memang cantek warna warni ayam tecik ni... berapa harga seekor ayam ni Yla ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yla beli ayam ni 2 ekor 5 hinggit je..

      Delete