Wednesday, March 23, 2011

* HAdap! DEnGAn SEnYUMan*



Hadapi dengan senyuman 
Semua yang terjadi 
Biar terjadi…. 
Hadapi dengan tenang jiwa 
Semua... kan baik baik saja 

Bila ketetapan tuhan 
Sudah ditetapkan 
Tetaplah sudah…. 
Tak ada yang bisa merubah 
Dan takkan bisa berubah 

Reff 
Relakanlah saja ini 
Bahwa semua yang terbaik 
Terbaik untuk kita semua 

Menyerahlah untuk menang 



HAdapi Dengan senyuMAN... i Like lagu ni.. ekceli masa lu aku x pnah dengar pon lagu Ni. Tp Cikgu aku YAng suh budak2 klas dengar lagu ni..ermm pabila aku dengar, memang best sngat senikata lagu ni.. cikgu aku dulu, dye kata dgar lagu ni pom tymw dyw timpa maslah n gagal lam xm. so lagu penguat smnagat dye blik. so aku pon apa lagi,, dgarlah jugak. memang aku pon dah terikut..huhu... bla ada masalah, mulalah aku cari lagu ni. hukhuk...ermmm so korang dgar lah lagu ni n bait2 lagu ni yer,..


 Pantang menyerah dan selalu hadapi dengan senyuman demi kesejahteraan dunia dan akhirat …
Hadapi dengan senyuman.. semua ytang terjadi biar terjadi..

(@_@)

No comments:

Post a Comment