Tuesday, March 15, 2011

< KeMBAlinYA ke KuaLA LUmpur >

hye, halloooo, assalamualaikum...
 wahhh lama bonar den x bukak blog ni..wlaupon 3 ari rasa lamo dah ehh..hehehe..windunyaaa..
1St of all aq nk tnya kOrang sume shat ker?? aq masih batuk ler... apa2 pon heppyyyyy sangat dapat balik kg..uuishhh rasa best wehhh..walaupon sekejap tp terasa nikmatnya..namun hati ku masih kat kampung..luM puas ag..bliK just 2 malam jer..ermm pepon Bersyukur lah dapat blik kg. 
yg penting dapat Jmpa ma, abah n my sibling yg tUrut bLIk kg.. masa blik kg ari tu kan. aku nek bUs Ekspress mahligai...dah lah datang lambat, LAnggar kete lak Mas kat gombak. mUjurlah sikit jer.. aku x taw lah cmne kta tu cz aku duk kat Tingkat ats, yg kat tepi aku lah seorang lelaki ( nk kata tua, x tua sangat..nk kata muda x lah muda sngt)...heheheh ntah lah.. dia asyik tdow jer, siap berdengkur..aku x dpt titow..huhu.cian kan..ermm bus langgar kete pon, P.cik ni x sedar..uisshh syok sngat tido smbil berdengkur....aku nek bus dr KL kul 10 mlm n smpai kat Machang kol 7 pg..lama kan..ye lah bhnti masa xcident tuh pon dah lama dah.. msa nek td nk bLik KL lak, bus dtg koL 10.20 d Machng n smPAi d KL kol 5.40..:).. alhamdulillah slamat smpai.. blik Kolej terus ke klas... wpon lwat terpaksa pgi gak cz ak kna uat present td. selesai sudah tuk subjek ni...so subjek lain masih menunggu..hukhuk..biLA kembalinya ke siNI stress mu;la melnda, keje banyak agi yg blom selesai..uuuwaaaa..lau cmtuh kna blik kg sntiasa lah, baru hlang stress..huhuh..xpasal2 membebel lak parents ak.. ye lah bla blik kg, duit lak yg bnyak hbis,,,heheeeeeeeeeeee..
 aku terpaksa titow lu, sok pagi akan menerjah ke UIA tuk seMINAr "PLAY THERAPY"....
so aku nk titow lu yer..nnt aku upload pic masa blik kg..bye2 uoolss..
~~~ ♥~~~ ♥nite~~~ ♥~~~ ♥

No comments:

Post a Comment