Sunday, March 20, 2011

~weekend activity~ BUkIt BrOGA + NeTBAll

Bismillahirramanirrahim…HYe UollS...
untuk entry kali ni, aku nak share serba sedikit tentang xtvt yg aku lakukan pada 19 mac 2011.. ngeee...untuk pngetahUAn korang, pg td aku ng kawan ( farhanis, yati dan raihan) telah P ke Bukit BRoga di SEmenyih.. kTaowg P lwat, pas subuh bru btolak dr sini.. ermm ekceli aku x merancang pom nk p sana. tp bla taukawan2 aku tu nk p, aku pon mula lah nk menyebokk..hehe.. bla dowg ajak, aku apa lagi, mulalah layann...hikhik. moTif utama BUkannya apa, saje nk nek just sebgai xTvt Senaman. lau ikutkan ni adalAh kali Ke2 Aku p BUkiT bRoga. tp masa smpai kat sna bukan kami b'4 tp ada lagi 6 owg iaitu anak sedara RAihan bersama kakaknya..budak2 tuh x nek smpai puncak pom hnya mamanya saje ng kitaowg nek smpai puncak.. tp ari ni ramai sngak daki bukit ni.. x macam aku p yg 1st dlu. x lah ramai sngat..tp apa pun njoy..huhu.

Nanti korang nak naik bukit ni pastikan korang bawak air mineral yer..aku nek td x bawak pape pom. mkn pon tidak..ng perut kosong je naik td.. tp alhamdulillah smpai gak hngga kat puncak...bukit ni memang la  tak tinggi. Setengah jam pendakian je pun..tu pun ramai kanak2 yg leh naik smpai puncak..caya lah kanak2 ni...kecik2, stamina dah kuat..huhu..tgok permandangan dr atas puncak ni, indah sngat ciptaan Yg Maha KUasa... ermm kepada sesape yg nk nek bukit ni, p lah tyme awl pagi yer...leh lah tgok matahari terbit smbil hirup udara segar..hehehe..aku pun x tercapai ag tgok matahari terbit..nk uat cmne asyik p lewat jer.. tp masa aku nek td agak licin gak ler, cz skang kan cuaca x tntu, ada panas, ada hujan..so berhati2 lah supaya x blaku perkara yg x diingini.. jom kengkawan kte p plak...;) 
korang layan dulu gambar² ni ek…

                               ~~ kU dI seBALik LALanG ~~

                                    ~~ KAmi bEr4..~~


                                       ~~ KAmi BEr5,,.~~


                              ~~ KAmi bEr3..MelomPAt Lebih tinggi...~~


                                   ~~ Di PunCAk BUkit Broga ~~



                                     ~~ PUnCAk bUkiT BRoGA ~~


                                    ~~ MEnURuNI bUKit..~~


                       ~~ nI pIc MAsa NEk bkit, xsamapi KAt puncak agi~~

* sowilah pic x susun elok2*

2 Jer Pic Yg DApat kU upload..ermm Best sgt Kuar ng kOrang ari ni. nk UcAp tme kasiH pada nyah (KAKAk Raihan) cz blanje makan PIzza..huhuuhu..


pada sebelah mlm lak, aku bermain netball..huhu penat weyh... dah lama x main bnda ni..tp best sngat...memang aku minat pom permainan ni..tp xde pic..x amik gmbar pom..ermmm main2 gak, asgmen lom siap ag ni. k lah aku nk uat asgmen skit sblom titow..mata pon dah ngntok ni..uiishh smagat perlu ada..

ok lah..kt jumpa d lain entry lak. yer..bye2..love uoolss.. =)

No comments:

Post a Comment