Wednesday, March 9, 2011

...KeRja + hOMEWOrK + aSSiGNmeNT....

ASsaLAMUaLAIKUm KALIAN PaRA2 BLoGGER YG TEGAR..HIKhiK...YLA AZIELA MuLA MeNgHAdap Blog MLm2 BUTA ni SAjer jer nK kongsi cite kitaowg N de ganG,..hiKhiK. :) Wokey KOwang sume...mlm NI aku n de ganG smbUng uat kErja petAng tD. ermmm Kerja + HomewoRk + assignment = penat + puas..hehe sebabnya bla Uat awal2 keje nI x payah lAh nak pening2 Agi lepas ni.. tp masih ada bnayk ag weyhh...huhuhu.


malam NI, naim datang petang atdi dye xde cz p tempat AAdk ng grup dye.. kja nhg gruP lain. malam nI datang sini cz tuk grup Ktowg lak.. so, dye datang poN duk tido jer..cian ngah penat.. apa2 pun puas ht lah slideshow dah siap, tggal 1 ag tuk subjek Pengendalian Program Perkhidmatan Kaunseling..wow sume da blik, tggal aku ng dyra jer..hepy wif my GRup..< GRUp ACKNiA >


                                        ~~ Eyes DAn Dyra Berkerja keras ~~

                                ~~ aku Dan nAim menyiapkan slideshow~~

                                        ~~ Grup Kami...acknia ~~

                                        ~~ SEmangat Krja SAma ~~

                                        ~~ Aku yang kepenatan ~~

eRmm pIc Di atas ni HNya yang malam td Jer...

Yang kat bawah nI pic yg petang td k..




huhu.ok gUys, xde mOtif sanagt pon nK tulis  sal NI..sajer nk koNgsi citer jer, nk Coretkan serba sedikit sebanyak tentang perkembangan aku kang neh....ok lah, nI jer kot uat entry kali neh :) :) :)

ok bye2..

No comments:

Post a Comment